http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=55&t=41 … 0c6c640f5a
Symulacja 12H [Ocice, Tarnobrzeg. 9.12.2012]
Postprzez ROGI » Pn lis 26, 2012 10:17 pm
Obrazek
Grupa AIM Rzeszów zachęca do wzięcia udziału ćwiczeniach terenowych z użyciem replik ASG.
Symulacja Działań Militarnych z el. Larp [/b]
__________________________"Świt"__________________________
TERMIN:
09.12.2012
MIEJSCE:
Ocice k. Tarnobrzega
CZAS TRWANIA:
12 h
-Start:
godz:06:00
-Koniec:
godz: 18:00
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
ZASADY STRZELAŃ [ RoE - by ROGI & Pazner ] Click!
znajomość obowiązkowa
Zgłoszenie grupowe/indywidualne powinno zawierać:
Nick dowódcy
Liczebność graczy
Nick graczy/ graczy
Wiek graczy [w przypadku zgody org]
Określenie zdolności terenowej uczestników
- wariant I - [12h bez dachu nad głową to pestka
- wariant II - [12h bez dachu nad głową to za wiele
Umundurowanie:
- Jednolite [należy podać rodzaj kamuflażu]
- Niejednolite [należy podać rodzaj kamuflażu]
Zgłoszenia wysyłamy na e-mail:
rogiaim@gmail.com
Zgłoszenia nadsyłamy do - 06.12.2012.
W przypadku nieosiągnięcia wystarczającej ilości graczy impreza nie odbędzie się.
Gra ma charakter niekomercyjny,
Wpisowe 10pln, [informacje do przelewu zostaną podane po potwierdzeniu zgłoszenia]
....................................................................................................................
INFORMACJE DODATKOWE vol1
[ostateczna kompletna wersja ukaże się do dnia 07.12.2012]
MECHANIKA DZIAŁAŃ
OBRAŻENIA W WALCE
Wariant opatrzenia rany po pierwszym postrzale - Medyk
Kolejne obrażenia w walce - KIA
czas konania -10 min.
1 Osoba martwa w warunkach dobrej widoczności powraca do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]
1 Osoba martwa w warunkach nocnych pozostaje z resztą oddziału przemieszcza sie na tyłach oddziału w sposób nieutrudniający gry[nie zdradza pozycji wojsk własnych nie prowadzi rozmowy z innymi graczami biorącymi udział w grze]
2 Osoby martwe, i więcej w warunkach nocnych powracają do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]
RANNY
- po uzyskaniu obrażenia zakłada czerwoną szmatę / element odblaskowy
- kona 10 minut, po czym zapala czerwone światło trupa,
- może wołać w celu uzyskania pomocy medycznej.
- może używać środków łączności w celu uzyskania pomocy medycznej
- może jęczeć, krzyczeć, symulować obrażenia itp.
NIE może rozmawiać z innymi uczestnikami imprezy.
NIE może rozmawiać o zaistniałej okoliczności zdarzenia.
NIE może informować o położeniu wroga.
NIE może strzelać.
POMOC MEDYCZNA
Medykiem może zostać dowolna osoba, należy pamiętać iż stosunek ilości medyków w zespole winien wynosić 1:5
Medyk może zostać opatrzony poprzez dowolnego gracza z drużyny.
AMUNICJA / POZORACJA
AMUNICJA
- Realna pojemność ostrego odpowiednika +5 szt.
- Maksymalna ilość przenoszonych magazynków 10 szt.
- Nie jest możliwe przenoszenie amunicji "luzem"
używanie broni białej - niedozwolone
POZORACJA
- dozwolona [ilość przenoszonych ładunków/os. 5 szt]
CICHA ŚMIERĆ
możliwa jest cicha likwidacja przeciwnika, następuje w chwili, gdy:
-dana osoba zostanie ugodzona elementem repliki broni białej - KIA
-dana osoba zostaje pchnięta repliką broni ASG [oszołomienie] - KIA
NIEWOLA
- nie jest przewidziane branie zakładników
DOBIJANIE
- nie jest przewidziane dobijanie
- TRUPY NIE ROZMAWIAJĄ
- NAKAZ PORUSZANIA SIĘ W PARACH [działania wieczorne]
....................................................................................................................
ZASADY KORZYSTANIA Z obiektu będą przedstawione przed imprezą
Offline
Hehehe.... Ilosc w magazynku oraz ilosc magazynkow.... Kuuurrr... No bez przegiec... Kulka AS nie przebija krzakow. I i kto mi zabroni brac eidcej magow... Glupie.
Albo wezmd krowe i 10 magow di krowy....
Offline
Odpadam - to jest niedziela.. w niedzielę o 20:04 mam pociag do wawy..
Offline