Ogłoszenie


  • Index
  •  » Misje
  •  » 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

#1 2013-05-29 00:35:48

Weq

KLON

Zarejestrowany: 2011-04-05
Posty: 84

22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

Enybody?



ORGANIZATOR: Cramp, Kuba – teren dzięki uprzejmości Snipera
TERMIN: 22 czerwca 2013 r. (sobota).
MIEJSCE: Katowice – Muchowiec (ul. 73 PP).
ZBIÓRKA: 1000 (czas gotowości) na parkingu, start po rozprowadzeniu (ok. 1 h).
PARKING: po płd. stronie drogi, zwyczajowo.
ODPŁATNOŚĆ: TAK – non profit, nie więcej niż 15 zł/os. (patrz niżej)
MECHANIKA: sztabówka.
CZAS TRWANIA GRY: 12 h .
PIROTECHNIKA: TAK – tylko na PKP (patrz niżej).
LIMIT V. WYL. : NIE (patrz niżej).
LIMIT AMUNICJI: NIE.
NIEPEŁNOLETNI: NIE.
LIMIT MIEJSC: 120.
MINIMUM DO ODBYCIA GRY: 6 dr. (ok. 60 os.).
FORMA ZGŁOSZEŃ: w wątku, grupowe (patrz niżej)
TERMIN ZGŁOSZEŃ: 12 czerwca 2013 r. godz. 23:59.
MAPA: na miejscu.
STYLIZACJA: nie.
WYPOSAŻENIE INDYWIDUALNE: czerwona szmata, czerwona lampka/lightstick IM, ochrona wzroku, dowód osobisty + maska i rękawice w opcji CQB (patrz niżej).
WYPOSAŻENIE ZESPOŁOWE DRUŻYNY: min. 2 naładowane telefony z możliwością wyk. poł. wych., na dr. w sieci T-Mobile, kompas, saperka, min. 2 zapalniczki.
WYPOSAŻENIE SUGEROWANE: woda, repelent, kulki, ew. zapasowe baterie, coś do jedzenia.
W SPRAWACH NIEUREGULOWANYCH INACZEJ, OBOWIĄZUJĄ ZASADY POROZUMIENIA

Zgłoszenia:
Zgłoszenia grupowe – min. 6 os. ze wskazanym  d-cą. D-ca odpowiada za stawienie się zadeklarowanej w zgłoszeniu ilości osób i skompletowanie sprzętu zespołowego.
Osoby indywidualne mogą wpisywać się na listę rezerwową (w wątku) albo dogadywać między sobą lub ze zorganizowanymi ekipami, zgłaszając się grupowo.
Wyjątek – pary snajperskie (ew. zainteresowani –PW Cramp ).
Zgłoszenia wyłącznie imienne. Rezerwacja miejsc możliwa tylko dla sygnatariuszy Porozumienia, najpóźniej 7 czerwca (po tym terminie niewykorzystane rezerwacje zostaną skasowane).
Zastrzegamy sobie prawo odrzucenia zgłoszenia, bez podania przyczyn.
Przydziały podamy po zamknięciu list. Mile widziane wskazywanie preferencji co do preferowanych zadań oraz przydziału do stron (niewiążące dla org.).
Kto nie umarł, ten zdrowy. Szanuj innych –  zgłosiłeś się, przyjedź!

Finanse:
Preliminarz wydatków został określony na 900 zł (z wył. telefonów, benzyny itp. wydatków, które bierzemy na siebie).  Orientacyjna wysokość składki zostanie określona po sprawdzeniu stanu  na zbiórce, poprzez podzielenie tej kwoty przez ilość uczestników. Za nieobecnych solidarnie płacą wszyscy (organizator nie oznacza sponsor) – z zastrzeżeniem, że „wpisowe” nie będzie wyższe niż 15 zł od osoby. W razie powstania, z jakichkolwiek przyczyn, realnej nadwyżki finansowej, zostanie ona przekazana na rzecz Caritas Archidiecezji Katowickiej.

Teren, mechanika:
Teren  znany – gramy w lesie po płd. str. drogi (las) i na terenie PKP (dzięki  uprzejmości Snipera).
Uwaga: przekraczanie ul. 73 PP  tylko na rozkaz i w sposób wskazany każdorazowo przez sztab.
Granice terenu to: ul. 73 PP (dla obu części), a dla części południowej – droga rowerowa i teren kopalni, zaś dla części północnej – pozostająca w użytku linia kolejowa (granica terenu działań przebiega równolegle w odległości 50m do  ul 73PP i drogi rowerowej aby ulica i droga rowerowa były poza zasięgiem ognia). Szczegółowe omówienie na odprawie.
Gra to sztabówka – jeden sztab koordynuje działania 2 stron, na poziomie drużyn (10-20 os.). Działania  rozśrodkowane, nie przewidujemy sytuacji gdy wszyscy będą uczestniczyli w jednym starciu. Sztab stawia d-com poszczególnych dr. zadania (/wyznacza cele). Sposób ich realizacji przez d-ców – dowolny. Skoro czegoś nie zrobiłeś, bo wolałeś dupić fleki na respie, nie miej pretensji do sztabu, że ci nie kazał i kijem nie nagonił.
Jak na wojnie – nie wiecie wszystkiego. Sztab nakazując przejście z punktu A do B może was tylko przemieszczać, ale po drodze może być również zasadzka. Polecenie zajęcia obiektu nie oznacza, że zostanie on zaatakowany. Ale jeśli zostanie, to nikt was nie uprzedzi czy i kiedy się to stanie.
Gra ma charakter ciągły – ochrona wzroku obowiązkowo przez cały czas.
Podział stron umowny na czerwonych i niebieskich, gdzie obie strony będą zarówno atakować jak i bronić – przy czym czerwoni realizują zadania ofensywne (zdobycie i zniszczenie infrastruktury), a niebiescy defensywne (wykrycie i likwidacja grup dywersyjnych, obrona infrastruktury, kontrataki). Jedna ze stron oznaczona na obu ramionach taśmą.
Trafieni, zwyczajowo, w środku szyku dr., oznaczają się w razie kontaktu (wzrokowego). W walce zbierają się w jednym miejscu, żeby nie przeszkadzać reszcie. D-ca po wyeliminowaniu nie może dowodzić walką ale odpowiada za utrzymanie spójności dr. - może wydać rozkaz przerwania walki i przegrupowania.
Respawn wyłącznie w miejscu i czasie podanym przez sztab. Do respawnu d-ca zgłasza się po wykonaniu zadania i/lub gdy straty przekroczą 2/3 stanu.
Dynamiki nie gwarantujemy. W założeniu będziecie sporo strzelać, ale to manewry, a nie „-ebanka”. Nie obiecujemy również, że każdemu uda  się skorzystać z rekwizytów/pirotechniki przeznaczonej do konkretnych zadań, zakupionych „ze składek”.
W założeniu część gry po zmroku (21-22).
Możliwe wprowadzenie do gry elementów wsparcia ogniowego (art.) i rozpoznania pow. Informacje, w razie realizacji ww., będą podawane sukcesywnie.
Zastrzegamy sobie prawo do skrócenia gry (nie więcej niż o 2 h), w wypadku wcześniejszego zrealizowania wszystkich przewidzianych zadań.

Pirotechnika:
Pirotechniki indywidualnej (graczy) używamy tylko na PKP, przestrzegając zasad bezpieczeństwa p.poż. Zastrzegamy sobie prawo do ew. dalszego ograniczenia możliwości (miejsc) jej używania, ze względu na warunki pogodowe (zagrożenie pożarowe). W lesie, po płd. stronie ul. 73 PP pirotechniki  indywidualnej (graczy), nie używamy.
Pirotechniką wydaną przez organizatora („niszczenia”, etc.), posługujemy się zgodnie z instrukcją oraz jej przeznaczeniem.
Dopuszczona pirotechnika – fabryczna: rozpryskowa, hukowa, dymna i ew. oświetlająca (ta ost. po wcześniejszym uzgodnieniu). Samoróbki wykluczone - za wyj. granatów rozpryskowych, pod warunkiem użycia kulek lub grochu i ładunku ekwiwalentnego z GR2 lub słabszego – po okazaniu i sprawdzeniu na zbiórce (nie mogą stwarzać zagrożenia pożarowego!). Petardy hukowe do poziomu K02012/FP3 i FB dopuszczone, z zastrzeżeniem dotyczącym p.poż. - tylko do wywołania efektu huku/błysku (czyli celowo nie rzucamy nimi  w przeciwnika – to nie granaty!) .
W wypadku granatów rozpryskowych eliminuje każde  trafienie – choćby rykoszet. Prosimy potraktować to z uwagą – ignorowanie ww. będzie traktowane jak terminatorka, ze wszystkimi konsekwencjami.

Walka – bezpieczeństwo, CQB, limity:
Obowiązują zasady FC. Każdy sam odpowiada za zabezpieczenie własnej osoby przed następstwami trafień i użycia pirotechniki. Zalecamy ochronę twarzy oraz słuchu.
Walczymy w terenie mieszanym, dużo lasu oraz przestrzeni otwartej ale także budynki i infrastruktura. Nie wprowadzamy w tej mierze obostrzeń i limitów, ale osobom z mocnymi UPG sugerujemy zabranie broni bocznej i ogólną rozwagę w CQB.
UWAGA: Do budynku wchodzisz z własnej woli – nie chcesz dostać z bliska, pozostań na zewnątrz. A jeśli zdecydowałeś się na CQB – ubierz maskę, rękawice, włóż stopery i nie miej do nikogo pretensji w razie urazu lub kontuzji.

Sprawy pozostałe:
Wszelkiego rodzaju konflikty rozwiązujemy samodzielnie, na miejscu zdarzenia. Sztab nie ma na stanie telepatów a organizatorzy nie opanowali zdolności multilokacji.   Każdy ma obowiązek podać innemu uczestnikowi swój nick/pseudonim. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia z gry osób łamiących zasady lub niesubordynowanych. Zastrzegamy sobie prawo do wyznaczania i zmiany d-ców dr./plt.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne obrażenia i szkody wynikłe z uczestnictwa w grze. Wysłanie zgłoszenia i stawienie się na grze oznacza dobrowolną akceptację ryzyka i ww. zasad oraz zobowiązanie się do posiadania i używania stosownych środków ochronnych.
W czasie gry w na PKP – a szczególnie w budynkach i ich sąsiedztwie – należy zachować wzmożoną ostrożność ze względy na obecność dołów, rowów, niezabezpieczonych studzienek itp.
Wszelkie pytania i wątpliwości w wątku.

Offline

 

#2 2013-05-29 19:43:11

Łysy

1stFR

9995681
Zarejestrowany: 2008-04-02
Posty: 701
Punktów :   

Re: 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

A nie jedziemy wtedy na exodusa??

Offline

 

#3 2013-05-29 20:06:44

Weq

KLON

Zarejestrowany: 2011-04-05
Posty: 84

Re: 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

A, pardon, Exodus spadł parę wątków niżej i go nie zauważyłem. To nievermajnd

Offline

 

#4 2013-05-29 22:01:04

Łysy

1stFR

9995681
Zarejestrowany: 2008-04-02
Posty: 701
Punktów :   

Re: 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

Ale hola hola bo z exodusem też coś nie tak.

Offline

 

#5 2013-05-30 09:23:03

 Kevin

First Sergeant

1101092
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 233
Punktów :   

Re: 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]

Ja sie pisze!

Z Exodusem to nie wiem czy bym podolal...

Offline

 
  • Index
  •  » Misje
  •  » 22.06.2013 r. ,,Pierwsza Krew" [MANEWRY 12h]
-=Swift Silent Deadly=-

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora