Ogłoszenie


  • Index
  •  » Misje
  •  » CONA party - Częstochowa Termin to 7-9. 06 2013

#1 2013-05-23 14:30:52

 Dixon

Administrator

2806128
Zarejestrowany: 2008-04-02
Posty: 1507
Punktów :   

CONA party - Częstochowa Termin to 7-9. 06 2013

Z przyjemnością chciałbym zaprosić Ciebie wraz ekipą na nasze manewry przed urodzinowe, a które odbywać się będą wyłącznie na zaproszenie.
Termin to 7-9. 06 2013
rodzaj: larp z elementami milsimu


Listopad 2014
Na Białorusi rządy Łukaszenki stają się coraz bardziej drastyczne. Wprowadzony zostaje stan wojenny a represje wobec opozycji nasilają się. Na terenie całego kraju powstają więzienia polityczne a tortury i egzekucje są na porządku dziennym. W ciągu kilku miesięcy znika wszelka działalność opozycyjna wśród polityków. NATO i Organizacje Czerwonego Krzyża chcą działać jednak Federacja Rosyjska skutecznie je blokuje.

Marzec 2015
Pod surowymi rządami Łukaszenki tworzy się ruch oporu o nazwie Białoruski Front Wolnościowy. Średnio co trzeci obywatel Białorusi jest czynnie zaangażowany w działalność Frontu. Rozpoczyna się operacja “Przeciek” mająca na celu zgromadzenie środków bojowych i wyszkolenie działaczy Frontu w celu obalenia dyktatury Łukaszenki.

Rząd dowiaduje się o zamiarach BFW i zamyka granice białoruskie. Zaczyna się kampania mająca na celu rozbicie Frontu. Dodatkowo większość obcokrajowców zostaje uwięziona pod zarzutami szpiegostwa. Po świecie zaczynają krążyć pogłoski o rzekomej chorobie psychicznej Łukaszenki.

Kwiecień 2015
Na skutek działań NATO część z obcokrajowców zostaje wypuszczonych a granice zostają na nowo otwarte. Szacuje się że BFW straciło prawie połowę członków na skutek zastraszania, egzekucji i porwań prowadzonych przez tajną policję Łukaszenki. W trakcie gdy pertraktacje z rządem Łukaszenki trwają a świat ma związane ręce, Białoruski Front Wolnościowy przygotowuje operację “Droga ku wolności” chcąc uwolnić większość więźniów politycznych. Mają nadzieję że w ten sposób uzyskają choćby cień pomocy od reszty świata.

Kilka państw dowiedziawszy się o zamiarach BFW postanawia wspomóc operację “Droga ku wolności” oferując wywiezienie więźniów z Białorusi. Jednocześnie zapewniają że po udanej akcji wyślą wsparcie w postaci broni i amunicji oraz instruktorów którzy pomogą w obaleniu rządów Łukaszenki. Wszystko odbywać ma się w tajemnicy przed NATO

Czerwiec 2015
BFW przygotowało specjalne pakiety ucieczkowe dla uciekinierów i ukryło je w okolicach placówek więziennych. Operacja ma rozpocząć się o 3 w nocy gdy pracownicy wiezień będący członkami Frontu wyprowadzą cele i wskażą im drogę do pakietów z dalszymi instrukcjami. Uciekinierzy będą następnie zdani wyłącznie na siebie. Jako zabezpieczenie operacji w terenie zostaną rozlokowane oddziały BFW mające na celu powstrzymanie i opóźnienie ewentualnych jednostek poszukiwawczych wysłanych przez placówki więzienne.


W czasie trwania scenariusza będzie obowiązywał następujący regulamin.

Miejsce i czas gry:
Terenem na którym będzie się rozgrywać scenariusz będzie umowny kwadrat rozciągający się pomiędzy miejscowościami Dębowiec, Piekło, Kobyłczyce i górą Ossona. dokładne ograniczenie terenu nie jest potrzebne ze względu na specyfikę scenariusza (szczegóły w dalszej części). Czas gry to 36h, zaczynamy w sobotę o 22:00 i kończymy w niedzielę o 10:00. Po zakończeniu scenariusza planowane jest ognisko by wszyscy mogli się w końcu najeść i po wszystkim odpocząć.

Limit wiekowy:
W scenariuszu mogą brać udział osoby które ukończyły 18 rok życia. W przypadku osób niepełnoletnich możliwy jest udział w imprezie za zgodą pisemną rodziców i po wcześniejszej rozmowie z organizatorem.

Wpisowe:
BFW i Wojsko Białoruskie - 10zł od osoby płatne grupowym przelewem
Uciekinierzy - 50zł od osoby

Płatne najpóźniej do 26.05.2013
______________________________________________________________________________

Uciekinierzy:
Ich jedynym zadaniem jest nie dać się zabić. W najlepszym wypadku dotrą do punktu ewakuacyjnego i uciekną do bezpiecznego miejsca. W najgorszym zostaną znowu złapani i wrócą do niewoli. Jeńcy zaczynać będą w obozie wroga znając jedynie miejsce zrzucenia toreb ucieczkowych. Będą musieli dotrzeć do miejsca zrzutów a następnie spróbować uciec korzystając z jednego z aktywnych punktów ewakuacyjnych. To czy zrobią to w grupie czy osobno zależy już tylko od nich.

Torba ucieczkowa:
Jedyny ekwipunek jaki posiadają uciekinierzy. Zostają one zrzucone w punkcie znanym tylko im. Jej zawartość jest ustalana z graczami. Podstawowe 50zł wpisowego obejmuje:
- 2x konserwa
- 1x butelka wody 1.5l
- 2x suchary SU-2
- 1x ocieplacz wojskowy
- 1x czapka
- 3x paliwo stałe
- 1x zapałki
- 1x tabletka do uzdatniania wody (10l)
- 1x rękaw foliowy 1x3m
- 1x karta survivalowa
- 1x torba nieprzemakalna na ramię
- 1x mapa terenu z punktami ewakuacyjnymi
- 1x kompas

Gracze mogą rozbudować swoje pakiety o 3 rzeczy uzgodnione z organizatorem. Nie mogą one zbytnio ułatwiać zadania i muszą się zmieścić do torby ucieczkowej. Gracz pokrywa koszt związany z ewentualnym zakupem dodatkowych rzeczy.

Poza w/w rzeczami zostaną losowo przydzielone przedmioty które mogą pomóc w osiągnięciu celu przez jeńców. Może to być np radio PMR służące do podsłuchu wrogich jednostek.

Skupiska ludzkie oraz osoby postronne:
Uciekinierzy muszą unikać skupisk ludzkich jak i przypadkowych osób postronnych. Działają na terenie im wrogim a każdy kontakt z ludnością cywilną zdradzi ich pozycję co może równać się ze złapaniem. Dlatego też obowiązuje nakaz unikania kontaktu z osobami nie biorącymi udziału w grze oraz omijania miast i innych skupisk ludzkich! Nawet podczas przechodzenia przez drogę należy zachować ostrożność by nie wzbudzać zainteresowania przejeżdżających pojazdów.

Radiostacja (tel. kom.):
Każdy gracz będący uciekinierem ma obowiązek posiadania przy sobie telefonu komórkowego. W każdej z paczek uciekinierzy znaleźli radia umożliwiające kontakt z przelatującym nad ich terenem samolotem zwiadowczym. Samolot ten będzie się pojawiał co 6h umożliwiając podanie swojej aktualnej pozycji oraz otrzymanie wskazówek (prawdopodobieństwo natrafienia na wrogi oddział, dodatkowe punkty ewakuacyjne itp). Radiostacje należy włączać tylko o określonych godzinach (pewność że bateria wytrzyma) a podanie pozycji choćby przybliżonej jest wymagane bezdyskusyjnie! W przypadku braku kontaktu ze strony gracza scenariusz jest przerywany a symulowane poszukiwanie zamieni się w prawdziwą akcję poszukiwawczą.

Ot, przezorny zawsze ubezpieczony!
______________________________________________________________________________

Oddział poszukiwawczy:
Jego głównym zadaniem jest pojmanie zbiegłych jeńców i dostarczenie ich z powrotem do bazy. Dodatkowo musi on uważać na działające na tym terenie jednostki partyzantów które chcą nawiązać kontakt z uciekinierami. Z racji dużego terenu mają oni możliwość przerzucania swoich jednostek za pomocą pojazdów.

Dodatkowo co jakiś czas będą podawane prawdopodobne lokacje w których mogą przebywać zbiegli jeńcy:
- 6 godzina, 5 lokacji
- 12 godzina, 5 lokacji
- 18 godzina, 4 lokacje
- 24 godzina, 4 lokacje
- 30 godzina, 3 lokacje
- 36 godzina, 3 lokacje
- 42 godzina, 2 lokacje

Sprawdzanie lokacji daje bonusy. Ponieważ lokacje mogą być punktami ewakuacyjnymi ich przeszukanie wyłącza je z gry na jakiś czas. Dzięki temu uciekinierzy muszą zmieniać plany ewakuacji a co za tym idzie ponownie się narażać na złapanie.

Wyposażenie:
Dowolna broń, dowolny ekwipunek. Posiadają zapas amunicji (mogą doładować się w polu) oraz możliwość korzystania z pojazdów w celu przemieszczania jednostek. Na każde 5 osób przysługuje jeden medyk i jeden strzelec KM/Snajper. Możliwość korzystania z komunikacji radiowej.

______________________________________________________________________________

Białoruski Front Wolnościowy:
Będą działać na terenie wroga starając się pomóc uciekającym więźniom poprzez odciąganie oddziałów poszukiwawczych i ich ciągłe nękanie. Dodatkowo będą mieli kilka zadań pobocznych do wykonania a ich spełnienie może znacząco utrudnić zadanie grupie poszukiwawczej.

Wyposażenie:
Dowolna broń do 450FPS, dowolny ekwipunek. Nie posiadają zapasów amunicji ani pojazdów. Przysługuje im jeden medyk, jedna broń powyżej 450FPS na 10 ludzi. Posiadają sztab polowy dzięki któremu zyskują możliwość pobrania amunicji (doładowanie się w sztabie) oraz obieranie komunikatów z radiostacji (może być używana tylko w sztabie).

Radiostacja:
Stara i popsuta maszyna zdolna jedynie odbierać komunikaty. Nie ma pewności czy odbierze komunikat od Wojsk Białoruskich czy też od samolotu zwiadowczego. Dodatkowo komunikaty mogą przychodzić z opóźnieniem lub zniekształcone.

______________________________________________________________________________

Stylizacja:
-wkrótce-

Ograniczenia amunicji:
Magazynki ładowane jak ich ostre odpowiedniki. Możliwość doładowania tylko w określonych sytuacjach (patrz: wyposażenie obu stron).

Limity FPS:
Do 450FPS - auto
Od 450FPS - semi
Powyżej 550 - tylko snajperzy

Dozwolone petardy hukowe w dzień oraz kupna pirotechnika dymna. Znajdowanie się w odległości 5 metrów od wybuchu petardy skutkuje trafieniem.

Zasady trafień:
Każde trafienie pojedynczą kulka bądź serią w jakąkolwiek część ciała i/lub oporządzenia (z wyjątkiem plecaka) skutkuje uzyskaniem statusu rannego. Ranna osoba może przeczołgać się do 5 metrów i korzystać jedynie z broni krótkiej. Komunikacja rannego może odbywać się w dowolny sposób. Ranny umiera jeżeli w ciągu 10 minut nie dostanie się do niego medyk. Każdy może zostać uleczony przez medyka 2 razy. Kolejny postrzał skutkuje śmiercią.

Medycy:
Każdy medyk będzie wyposażony w opatrunki osobiste a leczenie rannych będzie polegało na założeniu całego opatrunku na rękę/nogę rannego. W przypadku gdy opatrunek się zsunie skutkuje to ponownym przejściem w stan rannego i wymaga założenia kolejnego opatrunku. Opatrunki po założeniu nie mogą być poprawiane! Medycy mogą leczyć samych siebie.

Oznaczenia Stron:
Oddziały poszukiwawcze będą posiadały niebieskie opaski na obu ramionach. Brak podziału mundurowego!



Czekam na odpowiedź.

C.O.N.A Częstochowa


"There is no worse enemy than United Stated Marines. We are masters of controlling chaos and violence." Marine Officer

Offline

 

#2 2013-05-23 20:51:52

Łysy

1stFR

9995681
Zarejestrowany: 2008-04-02
Posty: 701
Punktów :   

Re: CONA party - Częstochowa Termin to 7-9. 06 2013

8 i 9 mam przedostatnie zajęcia na AGH ale może je oleje
Są inni chętni?

Offline

 

#3 2013-05-24 12:23:12

 Dixon

Administrator

2806128
Zarejestrowany: 2008-04-02
Posty: 1507
Punktów :   

Re: CONA party - Częstochowa Termin to 7-9. 06 2013

ja bym się przejechał


"There is no worse enemy than United Stated Marines. We are masters of controlling chaos and violence." Marine Officer

Offline

 
  • Index
  •  » Misje
  •  » CONA party - Częstochowa Termin to 7-9. 06 2013
-=Swift Silent Deadly=-

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora